Klacht: keuzemogelijkheid zeer beperkt

op 05 april 2013 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

De cadeaubon is weer alleen bedoeld voor mensen in de randstad of bij de Grote steden. Wij Wonen in Vlissingen en kunnen kiezen voor bv Wellness. de dichtstbijzijnde is Breda Of Rotterdam. En zo is het met alle zes de mogelijkheden. Er zijn twee restaurants binnen 10 km van ons vandaan, maar beiden zéér ongezellig. Webwinkel Fonc heeft een zeer beperkt aanbod en is echt niet goedkoop!
Er zal toch echt iets beters voor de verre regiomensen uit de hoge hoed getoverd moeten worden.
Evenzeer is het gesteld met de prijs: toegang voor een tentoonstelling in een museum in Haarlem bv. Daarvoor moeten we bijna € 80 uitgeven voor de reis willen we daar gebruik van kunnen maken.
IK hoop dat er in de toekomst rekening met de regio gehouden wordt en niet alleen met de mensen in de randstad.

Een betere spreiding en méér keuzemogelijkheden voor besteding van prijzen in de regio, dus niet alleen voor de randstad geschikt, en als je webwinkels aanbied dan een waar je echt wat aan hebt zoals Wehkamp, Ikea of iets dergelijks.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door me1815