Klacht: Keuzemenu’s

op 30 juni 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb geprobeerd een mens (ja die bestaan echt nog wel hoor!) om iemand te spreken te krijgen om e.e.a. over mijn bezorging te spreken te krijgen.
Naast de automatische keuemenu’s, die niet toereikend zijn, jullie 2 mogelijkheden voor een keuzemenu 09008051 en 09000700 ook geprobeerd, kosten 90 ct p/m (wordt vermeld 80 ct!) en bijkomende gespr.kosten. Krijg iemand, van een servicebedrijf aan de lijn die mij dan weer DOORSCHAKELT naar de AUTOMATISCHE KEUZEMENU’s, Kan dit nu wel de bedoeling zijn?
Wellicht ben ik wat ouderwets opgevoed, maar ik vind deze manier van handelen van de Volkskrant ronduit onbehoorlijk om niet zeggen onbeschoft!

Gewenste Oplossing:

Simpel een fatsoenlijk gesprek en antwoord op mijn bezorgprobleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door berg999999