Klacht: Keuze provider

op 15 februari 2018 over CIF glasvezel in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een tevreden kpn klant, maar nog steeds via de dsl lijn. Ik zou graag over willen stappen naar KPN glasvezel. Dit is echter niet mogelijk gezien het monopoly dat Caiway “spreek CIF” heeft op de glasvezel in Borculo.
Ik begrijp dat investeringen terug verdient moeten worden. Maar ik heb wel het idee dat het erg lang duurt / gaat duren. Verder hoor ik om me heen dat de kwaliteit van Caiway duidelijk te wensen overlaten. Dat lijkt me duidelijk een gevalletje van gebrek aan gezonde concurrentie.
Al met al geen wenselijke situatie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn eigen keus kan maken voor een provider via de glasvezel.

Of wanneer mij iemand duidelijkheid kan verschaffen v.w.b. het einde van dit monopoly.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CIF glasvezel

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CIF glasvezel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim.brinkmans@gmail.com