Klacht: keuze prijs

op 12 juli 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

naar meerdere malen de code te activeren telefonisch contact opgenomen daar ondanks de eerst volgende aan de beurt te zijn een half uur gewacht nu dan maar langs deze weg het kan toch niet zo zijn dat ze een half uur nodig zijn om je te woord te staan.
mijn code van de gewonnen prijs is 08294-BA en werkt niet hij is geldig tot 31juli graag hoor ik van u wat ik verder kan doen.

Gewenste Oplossing:

als alles vlot geregeld kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Reactie van de melder van de klacht hi hi

1 maand geleden - ik ben niet tevreden met mijn keuze prijs lees KEUZE PRIJS dat betekent toch dat ik KEUZE heb en nog wel tot 31JULI ! zo er wordt vermeld en dat je geregeld moet kijken want de prijzen verwisselen zodat je KEUZE heb dan moet er niet zomaar wat gestuurd worden want dan is het geen KEUZE PRIJS meer!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hi hi