Klacht: garantie hoezo

op 01 december 2015 over KeurKozijn in de categorie Klusbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dure kozijnen van Keurkozijn gekocht maar nu je om garantie komt hoor je dat ze failliet zijn en de ‘service’ is overgenomen door Kozijn reparatie service en kun je tegen betaling van 115 euro je deur laten stellen werktijd 7 minuten toen je de kozijnen bestelde wisten ze niet hoe hard ze moesten lopen maar nu je om service komt geven ze niet thuis is hier wettelijk niets tegen te doen controle bij de KVK geeft ook al geen uitsluitsel want daar staan de gegevens nog gewoon vermeld ik voel me bedonderd en bestolen

Gewenste Oplossing:

aanpakken die eigenaar desnoods gezamelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeurKozijn over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door de-Westfries