Klacht: keurier kome nooit op tijd anulier zelfs de besteling

op 21 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb mijn verzekering all jaren bij jullie lopen en vind dat jullie gewon klanten af zetten.

Jullie hebben mij oud telephon moeten komen ophalen toch hebben jullie niet gekomen in geplante tijd. Adres van aflevering was niet door gegeven dat gewijzigd, heb ook geen sms en geen telefonisch wijziging ontvangen over vertraging. Jullie hebben bestelling geannuleerd zonder mij te vragen. Je make op nieuw een afspraak maar Jullie gewen smacht veranderingen aan de tijd. Volgende dag pak je vrij van werk om deze bestelling niet te missen en ontvangen en jullie komen niet en zeggen dat jullie zijn gewest. Jullie annuleren bestelling zonder dat is om gevraag en system kan niet terug dus moet je alweer volgende afsprak maken en dan komen jullie alweer niet. De keuriger zal moeten voor 17.30 komen maar om 17.45 bell ik en krijg ik te horen dat hij vertraging heeft, ja dat wetten wij all maar hij zal om 18.00 uur daar zijn. Om 18.05 bel de keurder dat hij 10 later kom en ik wacht maar hij kom gewon niet. Ik bell naar jullie kantoor en jullie zeggen dat hij is aan de deur gewest. Jullie verzinnen verhaaltje dat bestelling is geweigerd aan de deur en beschuldigen nog mij van agressieve en phisike gedraag, terwijl jullie gewon zijn niet gekomen.
Jullie liggen en beschuldigen mensen terwijl jullie jullie werk niet doen. Dat kan niet ….!! Ik heb uren lag aan telephon gewacht om jullie klanten servies to bereiken in verschillende dagen maar jullie zeggen dat ik een klacht mag indienen en dat jullie mij niet kunnen helpen. Ik ga voor een mand naar buitenland en zal zonder telephon zijn, jullie hebben mijn oude telephone me genomen, en nieuwen hebben jullie niet gebracht, ik heb jaren betaald geld en jullie houden zich niet aan regelgeving.
Jullie passen de wet aan aan jullie tekortkomingen. Het is een schandaal, Ik heb ook online bekeken hoe veel klanten er namens jullie zijn ingediend en ben echt verrast hoe jullie nog klanten in ogen kunnen kijken. Ah ja dat doen jullie niet jullie zeggen dat jullie mij gezien hebben ! … maar niemand ziet jullie! Ik vind jullie waardeloos. Ik vind het schandalig dat jullie zo met mensen omgaan. Ik heb dat nog noid in mijn leven dat me gemak. Ik heb in total 3 dagen vrij gepakt van werk om de telephon afgeven en ontvangen en uren aan telephon gezetten jaren betaald en ik vind jullie slechte service die ik uit heb meegemak . Ik heb door jullie zo veel stress dat ik vind dat jullie echt mogen nu jullie mensen kwaliteiten laten zien.

Ik vertrek zondag en zullen jullie voor zondag telephone Lieveren of mijn oude terug zo dat ik bereikbaar kan zijn

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:04 geantwoord

Geachte mevrouw Rongen,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hebben uw case zorgvuldig bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat er meerdere afspraken inderdaad niet gelukt zijn. Ik zal deze afspraken per datum behandelen.

13-7-2017 was u niet aanwezig, de koerier heeft een duidelijke beschrijving gegeven van het huis en geeft aan dat hij hard geklopt heeft op zowel deur als raam. We hebben de route getraceerd en ook daaruit blijkt dat de koerier bij uw adres aanwezig is geweest. Het spijt ons te vernemen dat dit is misgelopen.
15-7-2017 Is de afspraak in overleg met u afgemeld. U heeft 13-7-2017 contact opgenomen met een collega om aan te geven dat u wel aanwezig was maar dat u niemand heeft getroffen. Ook wilde u een nieuwe afspraak maken voor zaterdag 15-7-2017. Echter geeft u aan op een ander adres aanwezig te zijn (Frankenstraat) en dat u alleen tussen 10.00 uur en 12.00 uur in de mogelijkheid bent om het pakket in ontvangst te nemen. Mijn collega geeft aan dat ze alleen een dag kan uitkiezen maar wel een verzoek wilt indienen aan de Planning. Echter is dit geen zekerheid. Helaas was het in dit geval dan ook niet mogelijk voor Planning om het tussen die uren te leveren, de koerier zou rond 15.30 uur aanwezig zijn op de Frankenstraat. U belt daarom met een collega om aan te geven dat u niet meer op de Frankenstraat aanwezig bent en mijn collega geeft aan dat de afspraak dan geannuleerd dient te worden. Daarop komt er een tweede persoon in het gesprek die aangeeft dat het zo snel mogelijk opgelost moet worden. Mijn collega geeft aan dat zij alleen een nieuwe afspraak kan maken als u niet meer op de Frankenstraat aanwezig bent. De verbinding werd helaas door dhr. verbroken.
18-7-2017 Is de koerier langs geweest en heeft het toestel opgehaald.
21-7-2017 Zou de koerier u het toestel retour komen brengen. Daarbij moest er een remboursbedrag € 65,- betaald worden. Dit gaat om het eigen risico bedrag. Aangezien u (of dhr.) de koerier agressief benaderde, fysiek werd, begon te schelden en weigerde het remboursbedrag te betalen, heeft de koerier per direct de opdracht gekregen van zijn leidinggevende, om zijn route te vervolgen. Op het moment dat een koerier zijn werk niet kan uitvoeren vanwege een dreiging of dergelijke, gaan wij in overleg met de leverancier welke stappen we verder kunnen nemen.

In dit overleg zijn we overeengekomen dat wij niet nogmaals een koerier zullen langs sturen. Het is voor zowel u als voor de koerier geen prettige ervaring geweest. Om u zo snel mogelijk van uw toestel te kunnen voorzien stellen wij het volgende voor: u maakt het remboursbedrag over aan Dynasure en wij zullen na het ontvangen van de betaling, zorgen dat uw toestel klaar ligt bij de dichtstbijzijnde T-Mobile winkel.
Zou u in een reactie op deze mail, een printscreen/ foto van betaling willen toevoegen? Dan kunnen wij regelen dat het toestel zo snel mogelijk klaar ligt!

Wij verzoeken u om het remboursbedrag over te maken op het volgende rekeningnummer:

IBAN NL62 ABNA 04445098 01
T.a.v.: DYNASURE B.V.
Betalingskenmerk: SPLNE0001396395 eigenrisico betaling

Ik begrijp dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hoop ik u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen door te laten zien dat het ook in één keer goed kan gaan. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 25 augustus 2017 om 11:19 geantwoord

Ik heb betaald en met betaling naar t-mobile gegaan die wist van niets ! .... Naar 2 weken hebben jullie mijn een niet goed werkende telephone opgestuurd. Nu bell ik jullie afgelopen 2 weken en jullie zeggen dat jullie nar oplossing zoeken en ik binnen 2 dage bericht krijg. Ik heb geen bericht bell leg elk keer uit en niemand kan mijn helpen. Ik wacht all 2 manden naar afhandeling van deze zak en vind dat jullie hebben een price voor slecht bedrijven van Nederland gewonen !

Reactie van de melder van de klacht zusi

3 maanden geleden - Buiten dat deze verhaal klopt niet, dat kan U met telefonische gesprekken naar gaan. IK bel jullie op 21-7-2017 in tijd wannier de koerier zal zo genaamd bij mij was . Ik heb die man nooit gezien ook waas er bezoek bij mij en duur stond wijd open kom ik was toen 45 min in wacht gezet. Die person zal moeten ontslagen zijn !

Alle klachten die gemeld zijn door zusi