Klacht: Keukenmachine

op 08 september 2016 over Tomado in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Keukenmachine voot minn verjaardag gekregen, na 2 weken begonnen de mixers (deeghaken/garder) de coating af te geven. Gevolg overal zilveren ijzerkleurige vlekken! En zelfs vorige week ging mijn garder kapot, de draadjes lieten helemaal los, kan er niks meer mee. Bij de Blokker kunnen/willen ze mij niet helpen omdat ik geen bon heb (cadeau maart 2016). ik vind dit echt een slechte service! Het apparaat is niet deugelijk in mijn optiek dien je dan een oplossing te bieden.

Als ik nieuwe mixers krijg die wel naar behoren werken en niet afgeven en/of kapot gaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tomado

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tomado nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Tomado

11 maanden geleden - Geachte Deciree, Voor vragen omtrent Tomado Elektrisch kunt u bij het Blokker concern terecht. Zij dragen verantwoordelijkheid en moeten u dus kunnen helpen. Zij zijn te bereiken op tomado@blokker.nl of via het gratis telefoonnummer 0800 9131. Vriendelijke groet, Tomado Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Dees1991