Klacht: Van kastje na muur sturen

op 15 augustus 2019 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Een maand geleden is mijn keuken geplaatst door een waardeloze monteur. Hij is ruim 12 uur bezig geweest en toen hij klaar was kreeg ik een keuken die te hoog afgesteld was en een te korte plint. Ik kreeg als argument ja dan leggen wij er plankjes onder omdat de vloer te kort is… geen porem natuurlijk!!! Ik contact opgenomen met klantenservice ja hier staat vloer te kort eigen probleem dus wij kunnen niks voor u doen. Ik de winkel benaderd, ja we bellen u terug. Geen gehoor. Ik mail contact gehad nou je word niet serieus genomen en van het kastje na de muur gestuurd. Inmiddels ligt de klacht na langs gegaan in de winkel bij de klantenservice. De keuken is 0.5 cm te hoog geplaatst en die plint 1 cm te kort, ik heb dus een gat van 1.5 cm. Hun roepen gewoon het is een gat van 2 mm en bestellen zo zonder overleg een nieuwe plint van 15 cm, terwijl ik al 5 keer heb uitgelegd dat ik een hogere plint nodig heb door een fout van de monteur waar ik nu de dupe van ben. En dan erbij kunnen ze een plint opsturen maar je denkt toch niet dat ik die zelf ga plaatsen en afzagen. Er word maar een monteur gestuurd dot is niet mijn schuld maar die van hun dus waarom zou ik het dan zelf moeten gaan staan oplossen het is geen pakje boter wat ik heb gekocht. Ik vind het echt schandalig hoe er met de klanten om gegaan word. Zulke goede reclame is het niet als een plint scheef staat en tekort is. Ik krijg het idee dat ze het niet eens willen oplossen. Goede recensies en positieve klanten win je hier niet mee. Als mensen dit zien en vragen waar je de keuken hebt gekocht en je zegt keuken concurrent dan gaan ze daar echt hun keuken niet kopen.. ik moet gewoon bijna smeken voor een oplossing ik vind het echt niet klantvriendelijk en niet netjes hoe hun met de klanten omgaan. Inmiddels nog niet opgelost en je bent een maand verder. Jammer

Zoals ik al een paar keer heb aangegeven ben ik tevreden als er een nieuwe plint komt die hoger is en wel aansluit, en dat deze netjes geplaatst word maar blijkbaar is dit al teveel gevraagd echt schandalig

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Alysia96