Klacht: Keuken in haastklus geïnstalleerd en afspraken niet nagekomen

op 22 april 2015 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Spullen die schriftelijk toegezegd zijn en worden (nog) niet geleverd. Keuken is snel en slordig geïnstalleerd, op een aantal punten zelfs niet acceptabel. Mondelinge en schriftelijke afspraken worden (nog) niet nagekomen. Eerdere schriftelijke toezegging dat er gemonteerd en geïnstalleerd zou worden is niet nagekomen. Heb extra kosten voor fatsoenlijke aansluiting moeten maken.

Klacht in behandeling bij Mandemakers echter er wordt traag en (nog) niet adequaat op gereageerd. Contact verloopt moeizaam.
Update 23-4: inmiddels weer een dag verder en niets vernomen

Adequaat en snel herstel van benoemde punten door Mandemakers en betalen van gemaakte kosten om keuken in orde te maken.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

Bericht van Mandemakers Keukens

2 jaren geleden - Beste M. Cartigny, Dank u wel voor het melden van uw klacht. Ik vind het vervelend om te horen dat we niet de service hebben geboden welke u van ons mag verwachten. Ik ga ervoor zorgen dat er contact met u wordt opgenomen om te zorgen dat uw aankoop alsnog na tevredenheid word afgerond. Met vriendelijke groet, Matthijs - Mandemakers Keukens

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht mcartigny

2 jaren geleden - Inmiddels weer een dag verder,en nog steeds geen reactie op verzoek om duidelijke oplossing.

Bericht van Mandemakers Keukens

2 jaren geleden - Beste M. Cartigny, Bedankt voor uw reactie. Inmiddels hebben wij u meerdere malen telefonisch geprobeerd te benaderen, helaas zonder resultaat. Er is nu een mail naar u gestuurd. Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit graag! Met vriendelijke groet, Matthijs - Mandemakers Keukens

Reactie van de melder van de klacht mcartigny

2 jaren geleden - Beste Matthijs, Aub feiten zuiver houden en niet gaan zeggen dat u mij meerdere malen heeft proberen telefonisch te bereiken. Afgelopen woensdag ben ik gebeld, heb ik teruggebeld. Contactpersoon was niet bereikbaar, collega gevraagd om na bepaald tijdstip terug te laten bellen. En dan wordt ik idd teruggebeld, maar wel op een tijdstip waarop ik vooraf aangegeven heb dat ik niet bereikbaar ben. En dan weer een voicemail met ik kan u helaas niet bereiken....Geprobeerd terug te bellen om 5 uur en kom ik weer in een wachtrij.. Daarom heb ik woensdagavond gevraagd om een schriftelijke reactie. Daarna ben ik niet meer gebeld. Vanochtend email ontvangen. Gevraagd om een totaal beeld van alle punten op een rij hoe en wanneer het opgelost wordt.

Reactie van de melder van de klacht mcartigny

2 jaren geleden - Inmiddels afspraak gemaakt, Teamleider monteur komt woensdag 6 mei om alles te bekijken. Waslijst van punten, ben benieuwd of Mandemakers staat voor kwaliteit en service.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 22 juni 2016 om 09:41 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Cartigny,

Ik heb enige tijd geleden mogen vernemen dat uw servicemelding 100% naar tevredenheid is opgelost. Ik ga de bovenstaande klacht dan ook melden als zijnde opgelost. Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit graag via webcare@mandemakers.nl of telefoonnummer 0416-539310.

Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door mcartigny