Klacht: Ketting

op 15 augustus 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Van de week heb ik een ketting laten maken. een plaatje €25/30,-met twee namen erin laten graveren. Een naam op de voorkant en een op de achterkant. In totaal was ik ongeveer €35,- kwijt. Ik kon hem na half 5 ophalen. Ik liep rond half 5 terug, er werd mij verteld dat het plaatje nog niet klaar was en ik de volgende dag terug kon komen. Dit vond ik al erg jammer… De volgende dag ging ik erheen en zag ik dat de namen verkeerd om stonden. De ene naam was voor een paard en de achterkant de naam van mij. Dit was een cadeautje. Nu staat de naam van mij voorop en de naam van het paard op de achterkant. Ik heb gezegd dat dit niet de bedoeling was en dat ik betaald heb voor hoe ik het gezegd heb hoe ik wil hebben. Maar blijkbaar betaal ik voor het plaatje en moest ik een nieuwe betalen om hun fout goed te maken. Dit vond ik erg klantonvriendelijk en nu heb ik geld neergelegd voor een plaatje die niet gedragen gaat worden… En iemand die niet blij zal zijn met het cadeautje. Ik vind het onterecht dat klanten betalen voor een fout die gemaakt is door het personeel.
Ik vind het plaatje erg mooi, alleen jammer dat de namen verkeerd om staan daar heb ik nu voor betaald, maar dat is niet wat ik gezegd heb over hoe ik het graag wilde.

Ik zou het fijn vinden als ik toch mijn plaatje goed gegrafeerd kan ontvangen. ( waarvoor ik dus betaald heb )

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sannex