Klacht: Lekke band

op 22 april 2019 over Kersten Hulpmiddelenspecialist in de categorie Zorghulpmiddelen

Een client van Alphonsus stond buiten met een lekke band. Had heel vaak Kersten proberen te bellen maar kreeg ze niet aan de telefoon. Mw. heeft naar de afdeling gebeld met de vraag of wij het wilde proberen. Ik heb een halfuur in de wacht gestaan maar kreeg steeds te horen: alle lijnen zijn bezet. Dochter van mw gebeld om te laten weten dat we ermee bezig zijn maar dat wij Kersten ook niet te pakken kregen. Vervolgens kreeg mw toen zij weer thuis was (met een lekke band terug gereden) Kersten aan de telefoon met de mededeling dat zij de hele ochtend bereikbaar waren geweest…

Ik ben tevreden als er opgenomen word als er gebeld word en dat niet een client buiten in de volle zon moet wachten in haar eentje.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kersten Hulpmiddelenspecialist

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kersten Hulpmiddelenspecialist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anke Kerkhof