Klacht: Fietsreparatie

Ik baal enorm!

Het gaat n i e t om mensen bij Kersten!
Alles zou verbeteren, ja wij zijn net begonnen, dus startersproblemen. Wij nemen u serieus en de oh sorry’s zijn standaard, wat vervelend voor u…ik baal hier enorm van.
Overnames van andere bedrijven schier niets op voor de afhankelijke…

MIJN FIETS is zo vaak niet rijdend dat ik mij afvraag met welke leveranciers jullie in vredesnaam werken. Er wordt voor betaald maar ik heb GEEN ZOMER een fiets en ben dus NET ZO afhankelijk als zonder fiets! OORZAAK: het reparatie beleid of is mijn fiets versleten? Geef dat dan aan!

Telefoneren is ook zo’n tijdrovende ergernis!
De gemeente en reada heb ik ook op de hoogte gesteld maar ik moet eerst bij jullie een klacht doorzetten! Waarom wordt dit niet geadviseerd en laten jullie mij maar in het ongewisse?

Gehandicapt zijn is genoeg maar afhankelijk zijn van systemen is erfenis die er bijkomt. Telefoon die afgebroken wordt,

Als een reparatie duidelijk omschreven aangegeven wordt dat er meteen gehandeld wordt en niet tig x iemand laten komen voor niets en opnieuw afwachten. Hou de cliënt op de hoogte en weest duidelijk!

Is een hulpmiddel versleten, geef dat dan ook aan!

Gehandicapt zijn betekent ook nog afhankelijk zijn van niet functioneren van systemen.
Jullie beloven maar doen niet! Zet een nieuw motto: beloven is doen!

Communicatie is het begin van een verandering

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kersten Hulpmiddelenspecialist

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kersten Hulpmiddelenspecialist nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 weken geleden - Dit gebeurt elke x: weer geen fiets omdat onderdelen niet correct èn volledig worden bezorgd! Uw bedrijf is geen haar beter dan alle voorgaande…is er misschien 1 gehandicapte in jullie bedrijf, die kan invoelen hoe het is om afhankelijk te zijn en niet de deur uit kan? Weken zit ik v a a k zonder vervoermiddel, bewegen mevrouw is het beste zegt de dokter dan! Schande! Ik heb hier echt geen woorden voor! Water naar de zee-bedrijf! Monteur zijn lijkt mij ook geen grappig werk meer! Kakken zonder plee, sorry! Ben het zo zat! Gemeente zegt: afkeuren! En dan? Hebben jullie een vervangende inmiddels?

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]