Klacht: kerosine lucht

op 18 februari 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Wij wonen in Haarlem zuid en vanmorgen zaterdag 17 febr.2018 . wij zetten altijd de schuifpui open om even lekker door te luchten en tevens voor de ventilatie in de woning.Maar zoals ik al schreef werden wij vergeven door een penetrante. kerosine lucht afkomstig van de luchthaven.U zegt dat u zou kunnen helpen om deze klachten tegen te gaan.Ook voor de geluids overlast boven onze regio op een aantal momenten. Deze klachten zijn al heel lang bekent maar er wordt dus nog steeds niets aan gedaan. En maar praten, praten en nog eens praten.

zolang het niet wordt opgelost ,waarover ik zeer sterk mijn twijfels heb ben ik niet tevreden.
Ik heb natuurlijk geen foto van de lucht kwaliteit,Maar zoals onze premier enige tijd geleden al heeft gezegd ...De economie is belangrijker dan schone lucht..Als er een moment komt dat mensen de luchthaven verantwoordelijk stellen voor ziekten aan luchtwegen en longkanker ect.dan zal er altijd wel weer een uitweg gevonden worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.wijngaarde2@kpnplanet.nl