Klacht: Kenzo tshirt

op 14 augustus 2016 over thefashionshop.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om precies te zijn heb ik 18 maart een zwarte kenzo shirt besteld in maat s.
Ik kreeg week of 2 later een pakkerje binnen van het bedrijf zat er een witte kenzo in in maat xxxl en totaal anders waarvoor ik 50 euro heb betaalt!!
Tot nu ben ik constant bezig geweest om contact te krijgen maar geen gehoor geprobeerd met andere email ook niks !
Ik ben zwaar teleurgesteld en ik wil graag of mijn geld of een andere ..
Mensen koop daar nooit iets!!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug of de tshirt en maat wat ik heb besteld

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thefashionshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thefashionshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chercher
x