Klacht: Kenzo shirt

op 27 juni 2016 over thefashionshop.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29 Maart 2016 heb ik een Kenzo shirt besteld en nog steeds niet ontvangen.Ik heb meerder malen een mail gestuurd waar mijn Kenzo shirt blijft en 9 van de 10 x krijg ik geen reactie.Ze zeiden het shirt komt eraan, uiteindelijk komt het shirt binnen en wat blijkt verkeerde kleur en verkeerde maat.Weer een mail gestuurd en krijg geen reactie meer.Dit is een site waar ik nooit meer iets bestel echt waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Als het Kenzo shirt in de goede kleur en goede maat komt of anders mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thefashionshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thefashionshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lialeeuw