Klacht: Kenteken op 2 plekken tegelijk kosten transactie lopen nog steeds en ik kan mij niet afmelden

op 07 juli 2019 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Op de Overtoom parkeertransactie begonnen om 11.31. Na half uur terug bij mijn auto. Zie geen transactie ‘stoppen’, wel ‘start een nieuwe transactie’…
Ik vermoed dat de zonder er bij na te denken al op ‘stoppen’ heb geklikt of dat de transactie om wat voor rede dan ook uit zich zelf is gestopt. Ik rijd naar de zeilstraat. Daar start ik een nieuwe transactie. Na 5 min ‘stop’ ik deze transactie.
De volgende ochtend rond 10.30 kijk ik op mijn telefoon: melding er loopt nog een parkeertransactie… Ik open de app en wat schets mijn verbazing: mijn parkeertransactie loopt nog steeds door (11.31 tot 11.31) en het is pas 10.30 en ik kan nergens deze transactie stoppen! Kassa, 54,-! Nb. Beide transacties op 1 kenteken! Hoe kan dit!?! Hoe kan 1 voertuig op twee plekken tegelijk zijn? Hoe kan het dat ik nog steeds geen ‘stoppen’ in beeld heb terwijl de transactie doorloopt tot 11.31 (nu ik deze klacht meld is het 10.58)
Heb geprobeerd yellowbrick te bellen. Is pas ma weer bereikbaar!

Kosten reductie van 52 euro ivm lopende transactie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yellowbrick over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Odilel