Klacht: Keihard voorwerp in M&M peanut !

op 21 augustus 2014 over Mars in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Op het oog een gewone M&M. In het omhulsel echter een keihard voorwerp waar ik mijn kies “haast”op stuk heb gebeten. Zie bijgevoegde foto. Levensgevaarlijk!

Indien geval van schade aan mijn gebit eis ik volledige schadevegoeding.
Ik laat verder aan Mars over om mij te kunnen overtuigen dat ik de produkten nog steeds kan nuttigen zonder dat mijn kinderen en ondergetekende daarbij gezondheidsrisico's te lopen.
Wil ook graag een verklaring waarom dit soort dingen door het kwaliteitsproces kunnen lopen zonder ontdekt te worden. Echt levensgevaarlijk. Niet alleen voor het gebit maar ook voor verstikkingsgevaar.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mars

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mars over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mars nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Mars in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mars

Heeft op 30 november 2016 om 13:22 geantwoord

Heeft op 30 november 2016 om 14:37 geantwoord

Geen enkele oplossing geboden, geen bericht of excuses ontvangen. Deze klacht wordt verondersteld zich vanzelf op te lossen omdat deze ouder is dan 2 maanden.

Bericht van Mars

1 dag geleden - Beste heer Bindels, inmiddels is er contact via de mail met u geweest en hebben we uitleg gegeven. Binnenkort ontvangt u een pakketje via de post.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Bindels