Klacht: Kauwbot beef geeft ontzettend af

op 11 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb 4 weken geleden 3 dog dazzlers Based Expanded Knotten Bone ( Beef) voor mijn hond maar hij geeft zo af mijn hond was helemaal rood gorgijnen en zijn deken was ook helemaal rood. Heb nog efe genformeerd bij een dieren zaak omdat onze hond wel vaker ongeveer deze botten heeft, en gevraagd waarom het zo afgeeft van action daar zit veel meer kleur stof in. Heb jammer genoeg geen foto gemaakt maar meteen onder de douchè gezet. Ging er ook slecht af. Heb meteen alle 3 botten weggegooid.. beetje jammer

Wauw het graag effe kwijt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Wiering