Klacht: Kat in de zak

op 22 juni 2016 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week maandag een NIEUWE vriezer besteld, woensdag een week geleden ontvangen, het is of een 2e hands of rijp voor de stort.Ik heb woendag een mail gestuurd met heel veel foto;s en donderdag een schadeformulier, ja u krijgt vandaag antwoord, behalve zaterdag en zondag, ben ik al 5 werkdagen bezig om contact te krijgen, bellen en mailen. Ze reageren half, en vervolgens laten ze je 2 dagen wachten, terugbel verzoeken word niet op gereageerd.
Inmiddels wil ik niks meer ruilen of kortingingen, ik wil gewoon mijn geld terug.
Zodat ik kan ZIEN wat ik ga kopen.
Ik word hier slecht behandeld, is dit wel een echt bedrijf?
Is dit bedrijf wel netjes? Want hoe ze mij behandelen, ik voel mij aardig in ze zeik genomen, heb 200 euro aan vlees weg kunnen gooien, hond geen normaal eten.
Ik ben het wel zat ! een week lang iets in huis wat allang vervangen had moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en vriezer opgehaald.
Vlees vergoed !! 171.55 euro

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne03085
x