Klacht: Kastje glasvezel midden in de kamer!

op 30 juni 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Ik ben pas verhuist naar een koopwoning op 25 mei 2016 en stoor me aan de plaats van het kastje van de glasvezel aansluiting. Binnenkort wil ik een tv meubel plaatsen maar het kastje zit in de weg en is verkeerd geplaatst (mijn mening).

Momenteel ligt het kastje midden in de woonkamer. De gewenste plaats is in de meterkast, aan de andere kant van de muur. Mail gestuurd om de procedure op te starten om de aansluiting kosteloos te verplaatsen. Na 5 minuten een algemene mail terug met erin:

Het verplaatsen van een glasvezelaansluitpunt in een woning kost € 299,- inclusief btw.

Geen passende oplossing gewoon een algemene mail.

Kosteloos verplaatsen van aansluiting naar andere kant van de muur. (2 minuten werk)

Zelf bekabeling weg mogen halen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 01 juli 2016 om 07:48 geantwoord

Geachte meneer Bruinsma,

Ik bevestig de goede ontvangst van uw melding op 30 juni j.l.

Ik vind het erg vervelend dat u zich stoort aan de plek van het glasvezelaansluitpunt echter zit het glasvezelaansluitpunt technisch gezien op de juiste plek. Daarom wordt het glasvezelaansluitpunt in uw woning niet kosteloos verplaats en zitten er kosten van € 299,- aan verbonden.

Joanne Baan
Afdeling klachten