Klacht: Kast onderdeel

op 20 september 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 4 sep heb ik een uitdraai gemaakt in Ikea duiven van de artikelen die ik moest ophalen van hun magazijn.
Eenmaal aangekomen kon 1 onderdeel niet vinden, terwijl het aangeven werd dat ze het beschikbaar was.
Volgens de krantenbali , waren deze artikelen toch niet beschikbaar en ze moesten dit corigeren en op 0 zetten. Ze hadden een verschil van 6 stuks. Ik werd verwezen naar de klanten service . Eenmaal daar mevrouw gaaf aan dat ze niets aan kon doen want het is het systeem..
uitgelegd heb alle onderdelen gekocht en gezien dat alles beschikbaar was heb ik ook een monteur ingeschakeld, en dat fout toch bij Ikea lag. Met een gezucht kwam heeft ze het bij Ikea Utrecht de artikelen besteld en zou bezorg worden bij mij thuis voor het weekend.
Vrijdag contact gehad met Ikea , blijkbaar is het niet doorgekomen in hun system en dat ze niets aan konden .
Helemaal niet goed behandeld door medewerker. Ik zou gebeld worden of het als nog door de post was of niet, nooit gebeld.
Dinsdag 12-9 weer gebeld, krijg ik te horen dat het niet door post is gegaan en nog steeds niet, en ik zou vrijdag er heen kunnen rijden en benzine kosten zouden vergoed worden , dit is nooit gecommuniceerd met me.
Vervolgens jongen man deed zijn best om dit toch te laten sturen per post en dit keer via duiven want ze hadden weer voorraad.
Inmiddels is het 20-9 en heb geen informatie en geen post.

Bel je met de klantenservice , zit je 15 min de wacht.
Ik voel me van kast naar muur gestuurd en er is geen oplossing en communicatie.

Ik wil mijn onderdelen met spoed en tegenkomtkoming voor de kosten dat ik gemaakt heb voor de monteur en dat ik nog altijd geen kast heb.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zuhrak