Klacht: Kast na 12 dagen nog niet geleverd

op 28 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 16 juni zou een kast geleverd worden die bij home24 besteld is, zonder enige melding is de transportafspraak tot 3 keer niet nagekomen. Bij de vierde poging, na 3 dagen vrij te hebben genomen voor niets, kreeg ik een melding dat de kast weer niet geleverd kon worden door een beschadiging. Hierop weer contact met zowel home24 als Dynalogic gehad en aangegeven dat ondanks beschadiging geleverd mocht worden, ook deze afspraak werd weer niet nagekomen. Nu is het ineens een sorteerfout en zijn ze pakje 1 van 2 kwijt!! Na 12 dagen is het dus nog steeds niet opgelost en heb ik geen idee wanneer ik eindelijk mijn kast ontvang. Ik ben zelf logistiek coordinator en heb dit in de 12 jaar dat ik bij meerdere grote transporteurs heb gewerkt zo nog nooit meegemaakt.. dit is met afstand de slechtse vervoerder van Nederland

als ik mijn kast heb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

6 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Mischke, Hartelijk dank voor uw bericht. In het systeem zie ik dat de eerste leverpoging niet is doorgegaan omdat de koerier niemand aanwezig trof. De tweede leverpoging waren de adres gegevens onjuist, de koerier en de leidinggevende van de koerier heeft u nog telefonisch proberen te bereiken echter kregen zijn geen gehoor. De derde leverpoging is mislukt vanwege een planfout. Ik zie dat uw order nu een sorteerfout heeft, ik kan me heel goed voorstellen dat dit een vervelende situatie begint te worden. Ik ga dit met spoed doorzetten. Zodra ik een terugkoppeling ontvang, hoort u van mij! Met vriendelijke groet, Renate WeCare Dynalogic

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:15 geantwoord

Geachte mevrouw Mischke,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door amira85