Klacht: Kassabon

Paar weken geleden wasmiddel Ariël 3in1 pods in de aanbieding 3 voor 10 euro. Tot mijn grote verbazing berekend de kassa de normale prijs. Caissière gevraagd en gezegd dat dat niet klopte zij kon dat niet wijzigen en toen moest ik maar naar de informatiebalie daar kon ik mijn geld (12,50) terugkrijgen. Gisteren kocht ik een halve geroosterd kip voor 2,99 tot mijn verbazing sloeg de kassa 3,69 aan. Caissière gezegd dat dit niet klopte ja dat klopt en ik kon mijn geld wel bij de informatiebalie terugkrijgen. Dit is toch niet klant vriendelijk. Ik moet dus altijd de kassabon controleren. En dat ik naar de informatiebalie moet gaan voor mijn geld en natuurlijk moet ik weer in de rij staan.

Dat de kassa de juiste prijs moet scannen er zijn mensen die dit niet door hebben ik vertel dit wel door aan mijn kinderen en familie en kennissen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abercrombie and Fitch Outlet Nederland

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abercrombie and Fitch Outlet Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oplossing2014