Klacht: kassa medewerker geeft verkeerde informatie

op 05 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kassa medewerker gaf aan dat de verstappen auto was uitverkocht en dat we dan voor een volle spaarkaart een pet zouden krijgen…….niets van dat al…..we maakte kans op…..helaas u heeft niet de pet gewonnen……bizar na het voor zo veel geld boodschappen gedaan te hebben…. geen pet…..noooit meer jumbo natuurlijk

Gewenste Oplossing:

als wij gewoon de beloofde pet krijgen.....wij begrijpen best dat de auto is uitverkocht maar als er aan de kassa word gezegt dat we wel de pet krijgen dan verwachten wij dat ook

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roger de rooij