Klacht: Kassa medewerker

op 06 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste,
Vanmiddag was ik bij de Action in Sluis waar ik regelmatig kom. Ik sta in de rij aan de kassa. Het is 1 toonbank met verschillende kassa’s. Er zijn 2 kassamedewerkers en voor mij heeft een ouder stel de spullen op de toonbank gezet en wanneer ze daarmee klaar zijn zegt de kassamedewerker (een jongen) tegen die mensen ” u mag doorschuiven naar kassa 2 Automatisch schuif ik ook op naar kassa 2. Waarop die mensen (Duitsers) beginnen te mopperen omdat ze al even stonden te wachten en alles weer op moeten pakken om te moeten gaan verplaatsen. Ik probeer die mensen nog een beetje gerust te stellen omdat ik ervan uitging dat die jongen zijn kassa ging sluiten! Maar dat deed hij niet hij zei dat de eerst volgende aan de beurt was! Ik reageer daarop met de vraag waarom die mensen weggestuurd werden als zijn kassa toch open bleef???? Ik kreeg een brutaal antwoord ” ik zeg u toch dat kassa 2 open is!!!” Hij wil verder gaan met de klant die bij hem is aangeschoven om af te afrekenen maar tijdens het scannen begint hij fluisteren over die Duitsers te praten, waar die mensen zich zo druk om maakte, ze hadden tenslotte VAKANTIE! Dat viel mij zo verkeerd dat ik hem vroeg waar hij mee bezig was, waarop hij een arrogant gedrag vertoonde maar ook tegen mij begon te praten alsof ik niet snapte dat OOK IK naar kassa 2 moest gaan! ” Kijk!!! daar staat het, KASSA 2!!! Waarop ik reageerde, wie hij dacht te zijn om zo tegen mij te praten! Ik werd door een mevrouw achter mij aangetikt en ze zei dat zijn gedrag niet kon! Ik ben trillend van boosheid de zaak uitgegaan en voordat ik wegging heb ik hem het advies gegeven dat hij zich wat professioneler moest opstellen, en dat een extra training voor hem wel raadzaam was! Je praat niet over klanten die je wegstuurt om vervolgens andere klanten wel te helpen! En dan nog spottend over de klant gaan praten!!! Ik denk dat de bedrijfsleidster op afstand stond te kijken maar ik was te overstuur door het gedrag van deze jongeman om mijn beklag bij haar te doen! Dit is niet de 1e keer dat ik zie dat deze jongen/man zo met de klanten omgaat!

Marie-Louise Niesten

Ik ben over alle Actions filiale tevreden, op deze in Sluis na dan!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marie-louise Niesten