Klacht: Kaspersky werkt niet

op 06 januari 2017 over Kaspersky Lab in de categorie Software

Ik heb Kapersky op proef genomen. Alhoewel ik tal van problemen had met computer en internet, besloot ik enkele dagen geleden om mij Kaspersky Internet Security 2017 aan te schaffen bij Media Markt Antwerpen.
Hoe moet ik het programma nu dowmloaden?
Als ik mij aanmedl bij K, wordt mij steeds gezegd dat mijn wachtwoord onjuist is (wat onjuist is)
Ik vroeg zopas een nieuw wachtwoord aan dat men naar jacobstommy3@gmail.com zou gestuurd hebben. Ik heb echter niks ontvangen

Ik zal tevreden zijn als ik mijn programma geinstalleerd heb, als mijn wachtwoord wordt gerespecteerd en als ik geen computer en internetproblemen meer heb

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaspersky Lab over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kaspersky Lab in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kaspersky Lab een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kaspersky Lab

Heeft op 17 augustus 2017 om 16:08 geantwoord

Beste meneer Jacobs,

Het spijt ons te horen dat je problemen ondervindt met je product. Voor Technische Ondersteuning, hulp bij foutmeldingen en overige vragen kan je contact opnemen met de Technische Ondersteuning: +31 307 529 576
Maandag tot en met vrijdag, 9:00 tot 18:00 uur.

Heb je nog verdere vragen? Raadpleeg dan onze kennisbank of neem contact op met de Klantenservice van de Online Shop of de Technische Ondersteuning:

We wensen je een voortgezet plezier van je Kaspersky Lab-producten!

Kaspersky Lab

Alle klachten die gemeld zijn door Andere