Klacht: Karssen is in gebreke gebleven te leveren en betaalt ook niet terug.

op 17 januari 2017 over Karssen in de categorie Kantoorartikelen

Op 24 november 2016 heb ik bij Karssen 2 agenda’s besteld en via IDEAL betaald, totale kosten € 15,08. Karssen heeft de bestelling onmiddellijk bevestigd. Na een tijd heb ik 2 keer gebeld om te informeren wanneer de agenda’s worden geleverd, en het antwoord was elke keer: volgende week. Er gebeurde echter niets, en later op mijn vraag tussen de Kerst en Oud en Nieuw wanneer ik de agenda’s zou krijgen kreeg ik als antwoord dat zodra hij ze van de leverancier had ontvangen. Omdat dit al weer zo dubieus klonk en ik de agenda’s dringend nodig had, heb ik op 2 januari 2017 de bestelling telefonisch geannuleerd en Karssen beleefd gevraagd om terugstorting van mijn geld. Karssen heeft beloofd het onmiddellijk te doen, en de volgende ochtend zou ik het bedrag op mijn rekening hebben. Er gebeurde weer niets en toen heb ik het nog een keer gevraagd en omdat ik geen enkele reactie van zijn kant had gekregen, heb ik uiteindelijk op 9 januari hem een e-mail gestuurd en gezegd dat als hij nu niet betaalt dan zal ik een klacht over hem op internet plaatsen. Dus hij belooft alles maar doet helemaal niets!

Als ik mijn geld terug krijg!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karssen in behandeling genomen

Bericht van Karssen

4 maanden geleden - bij de controle van de administratie is gebleken dat het betaalde bedrag niet teruggestort is. mijn excuses daarvoor. het is inmiddels terugbetaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Speedy105