Klacht: Karcher raamwisser doet het niet meer. ( al het 5e apparaat)

op 29 juni 2016 over Kärcher in de categorie Schoonmaakproducten

Groene lampje knippert maar het apparaat werkt niet meer na slechts enkele keren gebruikt te hebben.
Dit is al de zoveelste keer.
Ik heb dit probleem al vaker gehad. Elke keer terug naar de winkel waar het apparaat aangeschaft is en steeds een nieuwe gekregen. Inmiddels hebben we nu al het 5e exemplaar. Bij de eerste werkte het knopje niet meer. Volgens de winkelier was er een nieuwe versie uitgekomen,deze meegekregen echter na een of twee keer gebruik wederom stuk. Zo is dat een aantal keren gegaan.
Toen ik de Karcher raamwisser voor de vierde keer terug bracht lag het volgens de winkelier aan de oplader.
Er zit twee jaar garantie op en ik ben bang dat als deze tijd om is we binnen korte tijd met een kapot apparaat blijven zitten.
De defecte apparaten worden elke keer probleemloos vervangen maar toch hebben we het gevoel een kat in de zak gekocht te hebben.

Wanneer het apparaat omgeruild wordt tegen een deugdelijk apparaat en dat er door Karcher erkend wordt dat er problemen zijn met de aan/uit knop en het opladen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kärcher

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kärcher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JosT64