Klacht: Karcher Hogedrukreiniger defect

op 11 juli 2017 over Kärcher in de categorie Schoonmaakproducten

Mijn karcher hoge drukreiniger deed het plotseling niet meer. ik keek uit naar een nieuwe en zag een aanbieding van een type K2. die wat ik had was ook een K2 maar toch heb ik voor de zekerheid karcher gebeld met de vraag of mijn slang en pistool ook op de nieuwe K2 passen. ik kreeg en duidelijk antwoord en dat was ja.
Maar toch was ik nieuwsgierig en maakte de karcher open om te kijken of reparatie mogelijk was. in de compressor zag ik dat de kunststof tandwielen defect waren en heb een mail gestuurd naar Karcher met de vraag of deze los verkrijgbaar waren, antwoord ja….ga naar een bouwmarkt. Bij de bouwmarkt zeggen ze da de onderdelen niet leverbaar zijn omdat er geen partnummer aan hangt. wederom een mail gestuurd naar Karcher en nooit meer antwoord gekregen.

Dus kocht een vandaag een nieuwe K2 en tot mijn verbazing zijn de onderdelen niet uitwisselbaar. ik bedoel hiermee de slang en mijn LANGE spuitlans.

Geld terug van Karcher en een mogelijke oplossing.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kärcher

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kärcher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanderbroeck