Klacht: Kapotte zending

op 18 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De door mij bestelde en geleverde thermoskan is kapot aangekomen.
De afspraak om dit product op te halen en om te ruilen voor een goed exemplaar , is niet nagekomen.
Diverse e-mails zijn on beantwoord en telefonisch contact is onmogelijk.
De kan uiteindelijk zelf geretourneerd.

Gewenste Oplossing:

Het leveren van een goed exemplaar of anders terug storten van het aankoop bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 21 januari 2014 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact opgenomen met seek09011, excuses aangeboden voor gang van zaken. Nieuwe bestelling ingevoerd, Ideal betaling defecte artikel wordt terug gestort op rekening. Bij nieuwe artikel zit een factuur/acceptgirokaart.

Heeft op 22 januari 2014 om 17:46 geantwoord

De nieuwe kan is inmiddels afgeleverd maar de afdoening over het verschuldigde bedrag is nog niet rond.
Het wachten is op de terugbetaling van het bedrag van de eerst aankoop waarna de betaling van de levering van de goede kan door mij zal worden voldaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door seek09011