Klacht: Kapotte telefoon en zeer slechte service

Op 10-07-2017 kopen wij online bij Telefoonwereld.nl een Samsung Galaxy J3. De telefoon bevalt goed, tot op 22-09-2017. De telefoon is dus dan net 2 maanden in gebruik en ter info, hij wordt zeker niet intensief gebruikt.
Avond ervoor niks aan de hand, hele nacht op tafel in woonkamer gelegen (kan dus niks gebeurd zijn), in de ochtend doen wij de telefoon open (zit een bookcover hoesje om) en zien dat er links een witte balk van ongeveer 1.5 cm breed loopt, ook boven aan het scher zit een witte balk.
Wij zetten hem uit en laat hem even uit. Bij aanzetten is hij weer normaal maar al snel zijn de balken er weer. Daarnaast wordt beeld (gevlekt) zwart en wordt in loop van de dag steeds erger.

Telefoonwereld.nl reageert direct op klacht en vraagt ons de telefoon op te sturen. Al snel krijgen wij te horen dat het hoogst ws waterschade is, hoe dan..?? En hoe is het dan mogelijk dat hij de ene keer normaal is, andere keer niet, ene keer balken en andere keer zwarte vlekken. Om het zeker te weten moeten zij hem opsturen. Na meerdere malen heen en weer gemaild te hebben geven wij hier toestemming voor op 5 oktober.
Op 1 november hebben wij echter nog niks gehoord, eerst wordt aangegeven dat wij niet meer gereageerd hebben (wat dus niet waar is). Vervolgens krijgen wij weer enige tijd geen antwoordt op mails en dan sturen ze dat het spijtig is dat wij hun emails niet ontvangen, wat een onzin! Hebben op alles ook een antwoord gegeven.
Daarna geven ze aan gebeld te hebben op mobiele nummer, nou nooit een oproep gemist.

Nu dus 2,5 maand verder en nog geen steek verder.

Aanschafwaarde telefoon, €142.00, terug of een nieuwe telefoon.

Alle klachten die gemeld zijn door NelenTimvanGroenigen