Klacht: kapotte sleutel brievenbus

op 19 juni 2018 over Staples in de categorie Kantoorartikelen

Begin mei heb ik een brievenbus bested bij Staples. Hierbij zaten twee sleutels waarvan een sleutel niet werkte. Deze kon op geen enkele manier in het slot.

Nu is dit niet meteen een heel groot probleem maar wel iets dat opgelost moet worden.
Op 15 mei heb ik gebeld naar Staples en dit probleem uitgelegd.
Ze vroegen aan mij of ik foto’s kon opsturen van de sleutel. Dit heb ik diezelfde dag nog verstuurd.
Aangezien ik hier een aantal dagen later nog steeds niets op had gehoord, ben ik weer gaan bellen.
Nu bleek dat ze de foto’s niet konden openen dus of ik ze nogmaals op de mail wilde zetten.
Zelf vond ik het raar dat ik dit pas te horen kreeg nadat ik zelf weer contact had gezocht maar oke. De foto’s natuurlijk weer dezelfde dag verstuurd. Uiteindelijk zijn de foto’s in goede orde ontvangen.

Er werd mij beloofd, dat ik binnen drie dagen een reactie zou ontvangen met daarin een oplossing voor dit probleem.
Helaas hoorde ik niets dus ben ik weer zelf gaan bellen.

Iedere keer, als ik bel, krijg ik te horen dat het vervelend voor me is dat ik nog steeds niets heb gehoord, dat dit probleem wordt doorgestuurd en dat ik dezelfde dag nog gebeld word.
Ik ben hier nu al 1,5 maand mee bezig, zelfs als ik aangeef dat ik het nu wel erg lang vind duren en dat ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee ben, krijg ik hetzelfde antwoord.

Zoals hierboven al beschreven, heb ik op 15 mei mijn eerste mail verstuurd, het is nu 19 juni en het is nog steeds niet opgelost.

Ik vind dit echt hele slechte service, heel eerlijk gezegd kan ik dit geen service noemen.
Het ergste vind ik nog dat ik het gevoel krijg dat ik niet serieus genomen word, als ik wel serieus genomen zou worden, dan was dit probleem allang opgelost.

Dat er iets niet goed gaat, kan altijd gebeuren. Dit vind ik ook helemaal niet erg.
Wat ik wel erg vind, is dat ik er zelf al 1,5 achteraan aan het gaan ben.

Ik zou het erg prettig vinden als ik door Staples zelf word opgebeld of word gemail met een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Floor Dieltjes