Klacht: Kapotte rits

op 30 juni 2017 over The Sting in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 broeken gekocht, maar de ritsen heb ik kapot gekocht de broeken leken uiteindelijk te klein te zijn en besloot ik ze terug te brengen.
de filiaalmanager wou hem niet terug nemen wat ik heel raar vind want vorige keer namen ze het wel van mij aan ze zei nog tegen mij van je kan nog terug brengen als die niet past.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Sting over deze klacht.

Bericht van The Sting

1 maand geleden - Wat vervelend dat de ritsen kapot zijn gegaan van de broeken. Voor een retour in één van onze winkels is er een aankoopbon nodig of een bankafschrift, we hebben je klacht in behandeling genomen we zullen hiervoor een passende oplossing aanbieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door The Sting in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Sting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Sting

Heeft op 05 juli 2017 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat vervelend dat de ritsen kapot zijn gegaan van de broeken. Voor een retour in één van onze winkels is er een aankoopbon nodig of een bankafschrift, als je met een aankoopbewijs langs één van onze winkels gaat zal de klacht in behandeling genomen worden, en zal er een passende oplossing aangeboden worden door een leidinggevende.

Alle klachten die gemeld zijn door Danoeee