Klacht: Kapotte luiers

op 11 juli 2017 over Pampers in de categorie Verzorgingsprodukten

Goedendag,

Wij kiezen voor luiers van pampers omdat deze langer droog houden dan een ander merk. Daar zijn we al een jaar zeer tevreden over maar helaas hebben we in korte tijd al twee luiers gehad die kapot zijn gegaan van binnen. Ons kindje helemaal onder het absorberende materiaal! Op dit moment heeft hij enorme luier uitslag en vanmorgen weer een kapotte luier! We verschonen hem zeer regelmatig zeker nu met de kapotte billen!
Hij draagt maat 5+ zodat het echt goed past en het is bij twee verschillende soorten van pampers nu gebeurd. Vanmorgen bij de baby dry met plasindicator.
Wel hebben hem gillend onder de douche gezet dn z\’n billen schoon gespoeld.

Groet Jody

Een bericht terug zou fijn zijn, ik denk dat we niet langer klant blijven. Pampers zijn veel duurder dan een ander huismerk en de kwaliteit is gewoon niet stabiel voor onze situatie. Dan verschoon ik liever een keer extra dan deze ellende.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pampers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pampers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JVTK