Klacht: Kapotte laarsjes

op 31 januari 2014 over Ziengs in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige maand via zalando laarsjes besteld voor mijn zoontje, helaas ging de rits van een van de kaarsjes al na 3 weken kapot.

Ik heb toen meteen contact opgenomen met zalando, zij verwezen mij door naar ziengs, omdat de schoenen daar vandaan komen.
Vervolgens heb ik gebeld met het ziengs filiaal in Nijmegen, hij heeft mij, na overleg met het hoofdkantoor verteld dat ik moest mailen naar webshop@ziengs.nl. Hierbij moest ik een foto toevoegen van de kapotte rits.
Zo gezegd, zo gedaan, maar nu, een week later, nog niks gehoord van ziengs!

Gewenste Oplossing:

Ik wil de schoenen kosteloos terug kunnen sturen en mijn geld terug krijgen of een nieuw paar schoenen kunnen uitzoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziengs

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziengs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laura1984