Klacht: kapotte koffiekan.

op 05 juli 2016 over Tomado in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn koffiekan is kapotgegaan tijdens het koffiezetten.het koffiezetapperaat een tm-6688 heb ik sinds 23 maart 2016. dit vind ik wel eeen beetje snel.zoek nu een nieuwe pot ervoor,kan ik niet vinden.

Gewenste Oplossing:

graag een nieuwe koffiekan type nr.tm-6688 art.nr 1705.249.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tomado

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tomado nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Tomado

6 maanden geleden - Voor vragen omtrent Tomado Elektrisch kunt u bij het Blokker concern terecht. Zij dragen verantwoordelijkheid en moeten u dus kunnen helpen. Zij zijn te bereiken op tomado@blokker.nl of via het gratis telefoonnummer 0800 9131. Vriendelijke groet, Tomado Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door da slot-meyerink slot-meyerink