Klacht: Kapotte injectoren bij onze Opel vivaro hij is 2jaar en 3 maanden oud

op 08 februari 2018 over Opel in de categorie Automerken

Hallo
Ik ben 3a4 weken geleden in panne gevallen met mijn Opel vivaro , ik laat me weg trekken naar een garage in Waregem. na onderzoek krijg ik te horen dat 1injector defect is. nu ik laat het herstellen en ik betaal de factuur van 486euro voorgeschoteld. Nu ik wil vertrekken en ik hoor dat mijn motor nog slechter draaid dan voordien ik had mijn auto binnengedaan met een volle tank met diesel en ik heb hem volledig leeg terug gekregen. Nog niet gedaan hoor bij nader onderzoek komen ze af met meneer dat kan niet gisteren draaide hij perfect das van een nachtje stil te staan dat de andere 3 ook kapot zijn hoe kan dat nu eens.
Dus ik begon mij vragen te stellen
Na het gesprek die onbeschofte persoon dat ik moet zeggen, wij gaan er een expertise opzetten omdat ik zogezegd vuile diesel tank ondertussen staat mij auto in machelen zonder mij weten dan doen ze testen via het labo en na onderzoek blijkt dat mijn diesel aan de normen voldoet zoals ik al eerder gezegt heb tegen die persoon nu ik krijg nog eens een rekening voorgeschoteld van de garage van 616euro ook al heb ik geen toestemming gegeven voor die labotesten en willen ze dat ik die factuur betaal ook nog eens betaal. Ondertussen 4weken zonder auto en nog weten ze de noodzaak niet door wat die 4injectoren defect zijn. Nog nooit meegemaakt zeggen ze
Dus we staan weer even ver
Nu bij de 1ste injector komt Opel 90% in tussen.
Nu bij laatste 3injectoren komen ze er niet in tussen ook al weten ze niet wat de oorzaak is en nu moet ik alles zelf betalen.ik vraag aan de garage om de testen voor te leggen van de labo testen en waarom het nu wel geweigerd word en 1 week ervoor komen ze 90% in tussen
Nu ik zou graag eens een afspraak willen hebben in de hoofdzetel van Opel want heel dit zaakje vindt ik verdacht stinken . Ik heb gisteren gevraagd aan de garage via mail om een attest de geven van de labo resultaten en een attest dat coulance van Opel er niet wil intussen komen vandaag terug mail gekregen van de garage. Dat hij dat moest opvragen bij Opel en dat alles mondeling via telefoon besproken was. Ik nu moet ik mijn auto terug halen in Machelen ook al heb ik hem binnengebracht in de Opel garage in Waregem

Wanneer ik eens kan praten met iemand die verantwoordelijk is over de garages van Opel over heel die zaak, want iedereen spreek elkaar tegen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opel

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1980Dennis