Klacht: Kapotte glazen koffiekan. MT9027

op 12 februari 2018 over Tomado in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2017 gekocht. Glazen kan kapot gestoten. Bij vele bedrijven geinformeerd. Ook bij blokker, waar hij gekocht is. Nergens kunnen ze een nieuwe kan leveren. Koffiezetapparaat is net 3 MAANDEN OUD.
SLECHTE SERVICE VAN TOMADO

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe kan heb voor dit toestel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tomado

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tomado nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Tomado

10 maanden geleden - Helaas kunnen wij u hiervandaan niet helpen omdat alles rondom Tomado elektrisch via Blokker verloopt. Zij hebben de exclusieve verkooprechten van de Tomado elektrische apparaten. Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Blokker: Via telefoonnummer: 088-9494800 (lokaal tarief) Via Whatsapp: 0612823538 Via Twitter Via Facebook Blokker is bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 20.00 uur. Met vriendelijke groet, Tomado Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door lob51ith