Klacht: Kapotte filter Tomado waterkoker

op 02 oktober 2016 over Tomado in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nog niet zo lang geleden – nog geen half jaar geleden – hebben wij een TOMADO waterkoker, type 6670 gekocht bij de Blokker in Zeist./
Vandaag kwam ik ineens tot de ontdekking dat er viezigheid meekwam met het gekookte waterbij het inschenken voor een kopje thee. Bij nader onderzoek bleek de viezigheid af te komen van de kunststoffilter binnen in de koker. Blijkt dat het gaas van de filter compleet te zijn afgebrokkeld en stukjes hiervan in het water dreven. Zie bijgaande foto’s

betreft een klacht

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tomado

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tomado over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tomado nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Tomado

3 weken geleden - Geachte meneer/mevrouw Lasut, Voor vragen omtrent Tomado Elektrisch kunt u bij het Blokker concern terecht. Zij dragen verantwoordelijkheid en moeten u dus kunnen helpen. Zij zijn te bereiken op tomado@blokker.nl of via het gratis telefoonnummer 0800 9131. Vriendelijke groet, Tomado Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Lasut