Klacht: Kapotte Figurette zie uw mail van 26 Aug. 2014 aan [email protected]

op 22 april 2017 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij vanOutlet op 6 juni 2014 gemeld Figuretta handel afgebroken.. Op 7 Juni retour mail “mag Figuretta retourneren “. Heb ik ook gedaan met de juiste etiketten gebruikt. Op 19 Juli bij ” KLACHT” gemeld. Er was nog steeds geen oplossing. Op 26 Augustus 2014 berichtten jullie mij “Klacht is opgelost “. In lucht zeker.
Ik heb tot op de dag van vandaag 22 April 2017 : GEEN NIEUW APPARAAT ONTVANGEN of Mijn gestorte bedrag a 49,95 euro retour ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wat denk je zelf ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bromb