Klacht: kapotte aangevreten producten

op 28 september 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb nu al meerdere malen producten uit schap gehaald die aan gevreten zijn bijv.. 5 keer zak nibb it rings, unox rookworst, bbq worst.. kipfilet van de versafdeling niet goed dicht geseald. ook is de aromat niet goed gevuld de natrium arm staat bij door de normale… ook zijn de schappen vaak leeg en krijg ik te horen morgen is het er maar nee dat is het niet altijd word het met het zelfde zinnetje afgedaan.. zo heb ik 6 weken gewacht op 6 pack jumbo cola tot ik zag dat er geen kaartje in schap zat waardoor het over het hoofd gezien werd met bestellen.. een bedankje van het personeel kon er niet van af….

De aan gevreten producten beter in de gaten houden en de tht ook.... beter kijken waar je producten vul. ook de voorraad beter aan vullen grijp zo vaak mis is op of komt vanmiddag binnen... hoor hier zo veel mensen over dus als je blieft hou het in de gaten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1995