Klacht: Kapote band

op 22 maart 2016 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi

Ik heb een eental jaar geleden de 3in1 kinderenwagen gekocht na een half jaar zat er een slag in de band ik wou toen op de site kijken of ik een band kon bestellen maar helaas was die site uit de lucht gehaald dus heb ik de kinderwagen opgeborgen nu met een twee kindje op komst zou ik de wagen graag weer gebruiken nu kom ik de kinderwagen set weer tegen (toen nergens meer iets over te vinden) dus mijn vraag is kan ik een losse band bestellen?

Gewenste Oplossing:

Nieuwe band

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bebeqo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Bericht van Bebeqo

1 jaar geleden - Neem contact met info@bebeqo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 08 september 2016 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste
Wij danken u voor uw begrip en het oplossen van de klacht
Als u nog verdere vragen heeft kunt u ons altijd mailen naar info@bebeqo.com of bellen.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur. Zaterdag tussen 12.00 en 17.00 uur
Voor verdere vragen horen we het graag

Met vriendelijk groet
Bebeqo-Team

Alle klachten die gemeld zijn door Cintya