Klacht: kapot produkt geretourneerd, wel rekening/aanmaningen gekregen.

op 04 februari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geacht M.

Ik heb alles gedaan, wat redelijker wijs van mij verwacht kan worden, om aan te geven dat jullie vermeende vordering geen rechtsgeldigheid heeft.
Na opening bleek het systeem kapot en is geretourneerd.
Telefonisch is aangegeven dat we niet van jullie diensten gebruik wensen te maken. Via mail zijn jullie niet bereikbaar, noch via aangetekende post. Wij beschouwen deze zaak dan ook als afgedaan.

Gewenste Oplossing:

Ik wens geen rekeningen en aanmaningen meer te ontvangen en wil met rust gelaten worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Flexifront een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Flexifront

Heeft op 11 februari 2014 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer,

Wij hebben tot op heden geen pakketje retour ontvangen, vandaar dat er herinneringen naar u zijn verzonden.

Wij nemen nog even contact met de post op. Als u volgende week dinsdag 18 februari nog niets van ons heeft gehoord via telefoon of mail, kunt de herinneringen als niet verzonden beschouwen.

Verder is alles opgezegd voor u.

Met vriendelijke groet,

Lisa van de Berg
Courlux Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door fokkemah