Klacht: Kapot product geleverd

op 26 mei 2020 over Bestway in de categorie Zwembaden

Afgelopen september ben ik 30 jaar geworden en verreweg het leukste cadeau die dag was het zwembad, wat ik van mijn zusje en zwager kreeg. Helaas was het weer dit najaar niet zwemwaardig dus bleef het zwembad ingepakt in de kast. Tot vorige week, want eindelijk was het mooi weer en kon ik eindelijk zwemmen….dacht ik. Bij het uitpakken kwamen er grassprieten uit het zwembad gevallen en zaten bruine vlekjes op de buitenkant van het bad, alsof deze al eens was gebruikt. Dat mocht de pret niet drukken, dus ik pompte het bad op, zonder resultaat het bad liep net zo hard weer leeg. Ik dus de klantenservice gebeld van bol.com gebeld want daar heb ik goede ervaringen mee, er zou vast een oplossing gevonden kunnen worden, het bad is daar gekocht. Zij zouden contact opnemen met Bestway, de leverancier van het zwembad. Maar de reactie van Bestway was simpel. Jammer joh, bad is vorig jaar gekocht dus kunnen we niks aan doen en het bad kan niet lek zijn, want het wordt vacuum verpakt (bijzonder, mijne zat los in de doos). Ben je mooi klaar mee šŸ™

Een nieuw zwembad of het aankoopbedrag terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestway

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patriciaatje89