Klacht: Kapot horloge

op 19 juli 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 21 juli 2016 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het is erg vervelend dat de klant denkt dat de klant wordt opgelicht daar wij het horloge voor de klant opnieuw hebben besteld, wellicht is de mail naar de klant in de spam terecht gekomen. Het horloge wordt in ieder geval omgeruild voor een nieuw horloge, deze is besteld, zodra wij het horloge binnen hebben wordt deze direct verzonden naar de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door cesarkuster