Klacht: Kapot artikel

op 09 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Zaterdag 9 juli een groot dienblad gekocht met allerlei spullen om decoratief daarop te zetten. Het was een kado. Thuis aangekomen en het blad decoreren bleek er een breuk in het fotolijstje. Binnen het half uur terug maar tot mijn verbazing was ruilen niet mogelijk. Stond in de winkel aangegeven volgens medewerker. Niemand heeft mij mondeling erop gewezen dat ik ALLES uit de verpakking hoor te halen. Waar blijftdan het vertrouwen in action. Action schuilt zich steeds vaker achter dit soort regeltjes om maar vooral NIET klantvriendelijk te kunnen zijn.

Bij het omruilen van mijn lijstje , meer niet !!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Maas