Klacht: Kapoote gordijnen

op 17 oktober 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Hallo,

Ik heb een klacht over mijn gordijnen.
Ik heb mijn gordijnen 5 week geleden naar de jumbo hoogezand meintveninga straat gebracht.
Bij het aannemen van de gordijnen heeft de servicebali medewerker niet verteld dat de gordijnen zouden kunnen krimpen. Terwijl er telefonisch werd gezegd dat ze dit altijd vermelden. Ik heb mijn gordijnen weer teruf gebracht voor een nieuwe meting. Ik heb weer bijna abder half week moeten wachten op mijn gordijnen. Voor de tweede keer heb ik mijn gordijnen opgehaald. Bij thuiskomst zagen we dat ze zoom er uit ligt. Ik ben woedend. Ik heb 110 euro betaald voor stoomkosten. Punt 1! Als de medewerker verteld dat ze zouden gaan krimpen zou ik de gordijnen niet eens laten stomen. Punt 2 de zoom ligt ee uit en niemand neemt mijn klacht serieus. Zowel de jumbo als de klantenservice en de stomerij. De stomerij wil nu weer voor de 3e keer mijn gordijnen hebben om er naar te kijken. Oplossing? Die hebben ze niet!! De filiaalmanger van jumbo hoogezand meintvengiga straat zegt ook amper wat. Ik ben woedend!!!! Ik wil iemand spreken die mij kan helpen. Anders zoek ik het hoger op. Want ik ben hier nog lang niet klaar mee.
Jumbo meld nu dat ik het maar moet uitzoeken met mijn verzekering en de stomerij. Aangezien de stomerij een extern bedrijf is.
Medewerker van de stomerij meldde direct al dat ze geen vergoedingen geven. Ik heb nu korte plus kapotte gordijnen thuis hangen. Na 3 keer wegbrengen

Nergens!!!! Slechte service!!! Geen communicatie. Ze nemen je weken lang in de maling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruiker2001298G128492ue