Klacht: Slecht behandeld

op 27 november 2013 over kanniewaarzijn in de categorie Tv- en Radio programma's

Maandag jl..heb ik pvc buizen en ’n plank gekocht , bedrag rond 27,-
‘S avondshow Rond 17.00 u kwam ik thuis en kwam erachter dat ik mijn bon die ik meegenomen had.
Van de C1000 zo ’n kortingsaanvraag flyer.
Vergeten had in te dienen , waardoor ik dus de 5,- korting mis liep.
Ik belde op en kreeg ’n medewerker ad lijn , vertelde mijn verhaal en zei h
Gelijk met vriendelijke stem.
Is geen probleem kom mr. met bon dan krijgt u alsnog die korting.
De volgende dag kwam ik en werd gelijk met fraude geconfronteerd.
Dit viel niet goed bij mij ,dat snapt u denk ik wel.
T hele verhaal weer uitgelegd , en ik had t anders moeten doen bla bla bla en ik had de bon wel op straat gevonden kunnen hebben.
Al met al moeilijk moeilijk , ik had ’n ongedurig kindje van 1,5 bij me en ik moest nog wachten na drie klanten kreeg ik eindelijk mijn 5,-korting.

Het gaat me niet eens om t geld maar op de manier hoe ik gelijk als crimineel bestempeld werd.
Ik ben met ’n heel naar gevoel nr huis gegaan,
Ik weet dat geen slecht mens ben , en ik nooit zou stelen of zoals hij zei
Fraude zou plegen.
Woensdag ochtend 26nov rond half 12 ben ik door ’n meneer van denk ik zo,n 35 jaar behandeld, en n mevrouw met kort zwart haar met bril zat achter de kassa.
U begrijpt wel dat ik niet graag meer in de karwei komt op deze manier.
Als ik als crimineel aangezien word
Wij kopen vaak bij jullie , mr. dit geeft mij heel veel twijfels om terug toekomen.

Ik heb nog aangeboden om n foto vd producten op te sturen naar jullie .

Op zijn minst n excuus en n betere behandeling

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kanniewaarzijn

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kanniewaarzijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin 26