Klacht: LG G2 mobiele telefoon

op 05 februari 2015 over kanniewaarzijn in de categorie Tv- en Radio programma's

In juni heb ik de mobiele telefoon LG G2 aangeschaft. LG heeft hierbij een cashback actie waarbij je 50 euro terug ontvangt. In september berichte LG dat ze het erg druk hadden om deze cashback goed te laten verlopen en dit z.s.m. opgepakt zou worden.
Half oktober stuur ik een mail naar LG met de vraag wat zo snel mogelijk voor hun z.s.m. is. Hierbij krijg ik het antwoord dat ze hier niet op in kunnen gaan en ze geen duidelijkheid kunnen geven. Na gebeld te hebben krijg ik het verzoek om nog geduldig te zijn en te wachten want…. het wordt z.s.m. gedaan.
In november stuur ik weer een mail dat mij het onwaarschijnlijk lijkt dat z.s.m. toch niet een jaar mag wezen?! Ook hier kunnen ze niet op ingaan maar ze beloven dat het zal komen. Ook hier bel ik weer achteraan. Ik krijg te horen dat, als het me niet bevalt ik een klacht mag indienen. Na dit gedaan te hebben krijg ik geen reactie en blijft het stil. Eind januari 2015 weer een mail gestuurd zonder resultaat.
Wat verbergt LG hier? Waarom zijn ze niet eerlijk?

Ik zou graag z.s.m. de cashback alsnog willen ontvangen en een excuus van LG over de gang van zaken. Het kan toch niet zijn dat een bedrijf als LG je zo in de maling neemt?

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kanniewaarzijn

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kanniewaarzijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KrijnC