Klacht: Kanniewaarzijn is echt niet waar

op 28 november 2012 over kanniewaarzijn in de categorie Tv- en Radio programma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag wil ik reageren op de uitzending van “Kanniewaarzijn” van vrijdag 16 november.
Allereerst wil ik aangeven dat het erg vervelend is dat de redactie van dit programma niet de moeite heeft genomen ons op de hoogte te brengen van de uitzending. Nu moest ik het van een klant horen. Dit terwijl ik ook hierover veel contact heb gehad met *, Redactrice van het programma. Maar goed…

Eigenlijk dacht ik dat Kanniewaarzijn een goed en leuk programma was. Maar dan merk je dat je als kijker toch behoorlijk op het verkeerde been gezet wordt. Ten koste van alles en iedereen grappig zijn is natuurlijk wel erg makkelijk.

Het verhaal welke Kanniewaarzijn Satirisch heeft neergezet is werkelijk anders en ver van de waarheid.

Mevrouw C heeft bij Groupon voor € 69,00 een regio Botox aangeschaft. Mevrouw maakt bij ons een afspraak voor de behandeling bij drs. *. *spuit een regio in bij mevrouw. Na twee weken blijkt dat mevrouw het resultaat iets te weinig vindt en wil bijgespoten worden. * doet dit, tegen beter weten in. Resultaat van deze bijspuiting is een hangend ooglid. Mevrouw C. belt uiteraard boos op naar ons en wij maken een controle afspraak bij drs. *. Drs * is zoals wij hem noemen de opperdokter van de injectable-artsen. Drs. * is een gerenommeerde arts die zijn strepen absoluut heeft verdiend en alom gerespecteerd om zijn vakkundigheid.

Hij ontvangt mevrouw C. en constateert dat drs.* een ernstige fout heeft gemaakt waardoor de Botox niet goed geprikt is waardoor mevrouw een hangend en opgezwollen ooglid heeft gekregen. Helaas absoluut niets aan te doen en het enige wat hij kan doen is een oogdruppel voor te schrijven waardoor de Botox sneller zal uitwerken.

Wij hebben dit gemeld bij drs. * . Door de reactie die zij gaf “pure pech” heb ik haar ontslagen. Ze geeft geen enkele nazorg en dit is een kwalijke zaak. Ze weigert op deze gebeurtenis te reageren en neemt er geen verantwoording voor. Van zowel * als Groupon heb ik te horen gekregen dat drs. * niet wil reageren. Dat houdt dan blijkbaar in geen reactie ook niet genoemd in het programma. Heel apart.

Mevrouw C. is uiteraard erg boos en teleurgesteld en uit dit ook naar ons toe en terecht. Ik zou dit ook verschrikkelijk vinden. Het enige dat ik als Praktijk kan doen is dit melden bij de vereniging en de arts die hiervoor verantwoordelijk is ter verantwoording roepen.

U ziet een heel ander verhaal.

Ik weet niet wat de bedoeling is geweest van de makers van het programma maar mijn naam “Diana Gabriels” wordt hier zodanig misbruikt dat ik het toch wel in de buurt vindt komen van laster. Er wordt gesuggereerd dat ik behandelingen geef en mensen slecht behandel terwijl ik elke klant die in mijn praktijk binnenkomt, behandel zoals ik zelf behandeld zou willen worden. Dit doe ik inmiddels al 27 jaar.
Ook het negatief noemen van drs. * vind ik misschien nog wel erger en schaamteloos. Een arts van die klasse neer te zetten als een klein onzeker kind.
Het is schandalig dat degeen die het hele voorval heeft veroorzaakt namelijk drs. * niet eens genoemd wordt.

Waarschijnlijk bent u het met me eens dat dit niet klopt. Waar en in opdracht van wie is de redactie van Kanniewaarzijn mee bezig? Dit is ook iets dat aan de kaak gesteld moet worden. De macht van het internet en televisie is levensgevaarlijk als er mensen bestaan als de redactie van Kanniewaarzijn, die willens en wetens de waarheid niet weergeven. Misschien was dit niet grappig genoeg.

Wilt u reageren of heeft u suggesties dan sta ik hier altijd voor open. Voor mezelf vind ik het vervelend maar voor * vind ik het schaamteloos.

Diana Gabriels Verweijen
0180-439001
0646-093048
info@dianagabriels.nl

Gewenste Oplossing:

rectificatie

Alle klachten die gemeld zijn door dianagabrielsverweijen